S spletno trgovino TIPTOP upravlja podjetje ŠTUCL d.o.o., davčna številka: SI91017769, matična številka: 6889662000. Naslov sedeža podjetja je Zgornja Voličina 42a, 2232 Voličina. Podjetje je davčni zavezanec.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine TIPTOP so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in urejajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovanje med kupcem in spletno trgovino.
O spletni trgovini TIPTOP
Spletna trgovina TIPTOP je spletno mesto, imajo kupci vpogled v ponudbo, cene in zalogo artiklov spletne trgovine. Kupci lahko izvedejo naročilo željenih artiklov z dostavo na naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije oziroma po predhodnem dogovoru tudi izven ozemlja Republike Slovenije.
Pomoč in napotki
Pomoč uporabnikom
Za pomoč pri registraciji, spletnem nakupu, informacije o dostavi in artiklih, reklamaciji ali spletnem naročilu nas lahko kontaktirate na:
- Telefon: 031 027 670 od ponedeljka do petka od 08:00 do 16:00
- Elektronski naslov: info@tiptop.si
Postopek izvedbe naročila
Minimalna vrednost naročila
Preko spletne trgovine tiptop.si je možno minimalno naročilo v vrednosti 25,00€ ali več z DDV in s poštnino.
Postopek
Postopek spletnega nakupa je izveden le v nekaj korakih, ki uporabniku omogočajo hiter in preprost način nakupa željenih izdelkov brez zapravljanja časa v trgovini in čakanja pred blagajno.
- Pred oddajo naročila se je potrebno prijaviti. V primeru, da ste obiskovalec spletne trgovine TIPTOP, je pred prijavo potrebno ustvariti račun, kar je hiter in preprost postopek, ki vam poleg izvedbe naročila omogoča tudi druge ugodnosti
- Ko ste prijavljeni in ste napolnili spletno košarico z željenimi produkti, preprosto potrdite vašo izbiro s klikom »NA BLAGAJNO«. Tako ste pričeli s postopkom izvedbe naročila
- Prvi korak v spletni blagajni je vnos naslova za dostavo. Če ste predhodno že opravili nakup v spletni trgovini TIPTOP lahko preprosto izbirate med že vnesenimi naslovi
- Nato določite način dostave, kjer lahko izbirate med redno dostavo na izbrani naslov ali osebni prevzem
- Po uspešno izbranem naslovu in načinu dostave pritisnite na gumb »NADALJUJTE NA PLAČILO«, ki vas pripelje v drugi in hkrati zadnji korak izvedbe naročila
- V drugem koraku preprosto izberete način plačila in preverite izbrane vnose v desnem okencu
- Ko ste prepričani, da so vaši izbrani podatki pravilni, preverite in potrdite pogoje poslovanja spletne trgovine TIPTOP in kliknite »ODDAJ NAROČILO«
- Opravili ste nakup v spletni trgovini TIPTOP in o tem boste tudi obveščeni na vaš elektronski naslov
- Sedaj smo na vrsti mi, da v najkrajšem možnem času, vaše naročilo pripravimo za prevzem ali jo predamo dostavni službi. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, boste o tem obveščeni na vaš elektronski naslov
- S prevzemom paketa (osebni prevzem ali prevzem preko dostavne službe) je postopek spletnega nakupa zaključen
V primeru neželenih sprememb ali zamud pri spletnem naročilu
- V primeru, da artikla ni več na zalogi, se dobavni rok podaljša ali zaradi napačnih cen (zaradi spreminjanja nabavnih cen dobavitelja), si spletna trgovina TIPTOP pridružuje pravico do zavrnitve ali spremembi naročila, o čemer boste obveščeni v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte ali pa vas bomo obvestili po telefonu.
- V primeru kakršnih koli nejasnosti oz. zagotavljanja kakovostne dobave, vas lahko kontaktiramo preko kontaktne številke ali elektronskega naslova, ki ste ga navedli ob izvedbi naročila v spletni trgovini TIPTOP.
Preklic naročila
Naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronske pošte, s katero vas obveščamo, da je bila pošiljka predana dostavni službi ali pa, da je vaše naročilo pripravljeno za prevzem. Obvestilo o preklicu naročila lahko oddate po telefonu na 031 027 670 ali elektronski pošti na naslov info@tiptop.si, v katerem mora biti navedena številka naročila ter ime in priimek naročnika.
Shranjevanje naročil
Vsa potrjena naročila se v elektronski ali papirni obliki nahajajo na sedežu podjetja ŠTUCL d.o.o., Zgornja Voličina 42a, 2232 Voličina. Kupec lahko pridobi kopijo z pisnim zahtevkom po elektronski pošti na naslov info@tiptop.si ali telefoni 031 027 670.
Cene
Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je jasno opredeljeno drugače.
Stroški dostave niso vključeni v ceno.
Spletna cena je cena, ki velja izključno v spletnem centru. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca, oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Kljub nenehnim naporom, da se za kupce zagotavlja ažurne in točne informacije o izdelkih in cenah, se lahko zgodi, da so podatki napačni. V tem primeru omogočamo kupcu odstop od nakupa oziroma poiščemo drugo rešitev, ki bo zanj sprejemljiva, seveda pa ga o tem obvestimo na njegove kontaktne podatke.
Načini plačila in dostava
Način plačila
V spletni trgovini TIPTOP so možni naslednji načini plačila:
- Po povzetju oz. ob prevzemu v skladišču
- Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron…)
- Po predračunu preko trr
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila (pogoj: preden je pošiljka predana dostavni službi) ali spremembe načina plačila s strani uporabnika, obvestite na naslov info@tiptop.si za vračilo kupnine.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne kartice
- Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo spletne trgovine TIPTOP
Prevzem blaga
Možnosti za prevzem blaga so naslednji:
- Lastni dvig blaga na sedežu podjetja, po predhodnem dogovoru
- Dostava na željeni naslov preko Pošte Slovenije ali drugih dostavnih služb
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk trgovine TIPTOP je Pošta Slovenije, vendar si trgovina TIPTOP pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Kupljeno blago je običajno dostavljeno v roku 1 do 7 delovnih dni, razen če ni označeno drugače. Zaradi vikendov ali praznikov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da vam naročila iz nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti vas o tem obvestimo ter se dogovorimo za nov termin.
V kolikor boste v času dostave odsotni, boste blago lahko prevzeli v vaši enoti Pošte Slovenije ali pa vam bo kurirska služba skušala dostaviti paket naslednji dan.
Strošek dostave
Dostava naročenih artiklov se izvaja pod pogoji Pošte Slovenije ali drugih kurirskih služb in krije stroške priprave in dostave blaga do vstopa v stavbo. Morebitni drugačni dogovor oz. dostava, ki obsega tudi vnos blaga v stavbo ter druge, v zvezi s tem povezane storitve, je predmet samostojnega dogovora med kupcem in Pošto Slovenije, ter se plača po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali drugih kurirskih služb.
Ob spletnem nakupu v vrednosti 100 eur z DDV ali več je dostava brezplačna. Za nakupe do 100 eur z DDV pa vam zaračunamo znesek pošiljanja v višini 4,50€ z DDV.
Za lomljive stvari se dodatno plača pazljivejše ravnanje s paketom v višini 1,50€ z ddv
Za plačilo po povzetju provizijo poštne nakaznice plača kupec, znesek 1,22€ z ddv.
Naslov za dostavo
Naročeni artikli so poslani na naslov, ki ga je kupec navedel na obrazcu za naročilo. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova za izdajo računa, mora kupec na obrazcu za naročilo navesti oba naslova. Naročeni artikli bodo poslani na naslov za dostavo, ki je na obrazcu za naročilo posebej označen.
Vračila in stvarna napaka
Vračilo blaga
Skladno z določili zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec si lahko prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje nedvoumno izjavo, v kateri jasno navaja svoj odstop od pogodbe, na elektronski naslov info@tiptop.si
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni po oddani izjavi o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago lahko vrnete osebno na sedež podjetja ali po pošti na naslov: ŠTUCL d.o.o., Zgornja Voličina 42a, 2232 Voličina.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Vračilo kupnine bo izvedeno nemudoma oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema izjave o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, v kolikor še ni bila obremenjena. Vračilo kupnine se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec ne sme artiklov neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Stvarna napaka
V skladu s 37. Členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
- Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- Če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnostih blaga s strani dobavitelja ali spletne trgovine TIPTOP.
Uveljavljanje stvarnih napak
Kupec mora spletno trgovino TIPTOP o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le – te, obvestiti v roku dveh mesecev, od kar je bila napaka odkrita, na naslov info@tiptop.si, ter omogočiti pregled izdelka. Za stvarne napake, ki se pokažejo po obdobju dveh let od izročitve, ne odgovarjamo. Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
- Odpravili napako
- Povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
- Povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo ugodili najkasneje v roku osmih dni. V primeru spora glede obstoja napake, pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.
Garancija in reklamacije
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu, direktno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Vračilo blaga za uveljavljanje garancije, se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom blaga nima stroškov.
Reklamacije
Reklamacije se trudimo rešiti v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate na sedežu podjetja ali po pošti po predhodnem dogovoru.
Varnost in zasebnost
Varnost
Vaši nakupi v spletni trgovini TIPTOP so popolnoma varni. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic se izvajajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca. Za najboljšo varnost je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki pridobljeni preko spletne trgovine TIPTOP v celoti ostali varovani in obdelovani izključno s strani spletne trgovine TITOP. Z vsemi pridobljenimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki so zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Osebni podatki pridobljeni v spletni trgovini TIPTOP se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.
Registracija
Vsa obiskovalec, ki brska po straneh spletne trgovine TIPTOP, je naš obiskovalec. Vsak obiskovalec ima vpogled v maloprodajno ponudbo in aktualne cene spletne trgovine TIPTOP, kakor tudi pogoje poslovanja spletne trgovine TIPTOP in ostale informacije navedene na našem spletnem mestu www.tiptop.si.
Z enkratno registracijo v naš spletni center postane obiskovalec naš uporabnik. Uporabnikom je poleg osnovnih storitev, ki jih ima vsak obiskovalec, omogočeno tudi nakupovanje v spletni trgovini TIPTOP, kakor tudi ogled stanja naročila, sledenje naročilom, hitrejše nakupovanje, vpogled zgodovino naročil, itd.
Za uspešno registracijo je potrebno navesti ime, priimek, elektronski naslov in geslo. Po uspešno izvedeni registraciji, boste za prijavo v spletni center potrebovali le vaš elektronski naslov in geslo, ki se ga navedli pri izvedbi registracije.
Če želi uporabnik naknadno spremeniti ime, priimek, elektronski naslov, geslo ali druge podatke, lahko to stori tako, da se prijavi v spletno trgovino TIPTOP in v nastavitvah spremeni svoje podatke.
Ukinitev registracije
Če ne želite biti naš uporabnik in bi želeli ukiniti vašo registracijo v spletni trgovini TIPTOP, to sporočite na elektronski naslov info@tiptop.si. Za preverjanje pristnosti podatkov vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev vaše registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 14 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Odjava od e-novic
Odjavite se lahko s klikom na odjavno povezavo v katerikoli od prejetih e-novic. Prijavljeni uporabniki spletne trgovine TIPTOP, lahko urejajo nastavitve pošiljanja e-novic v nastavitvah svojega računa. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 14 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Odveza odgovornosti
Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine TIPTOP, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov, se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni, ali dobavi spremenijo tako hitro, da podatkov ne uspemo popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine TIPTOP. V takšnem primeru vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.
Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno.
Ob ponovni dobavljivosti artikla, prodajalec ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, saj so cene v veliki meri odvisne od dobavitelja artikla.
Kljub našemu trudu, da zagotovimo natančne fotografije, je te potrebno jemati kot simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pridružujemo si pravico do tiskarskih napak.
Pridružujemo si pravico, da splošne prodajne pogoje spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Podjetje ŠTUCL d.o.o., lastnik spletne trgovine TIPTOP, spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas kontaktirajte na telefonsko številko 031 027 670 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov info@tiptop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.
V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:
- V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s »Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov«, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v tridesetih dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.
Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: Povezava
Pogoji poslovanja veljajo od 15. 1. 2019